Volkswagen golf GTD 2-litrowy turbodiesel o mocy 184 KM. Napęd tylko na przód

Czytaj dalej
Ryszard M. Perczak

Volkswagen golf GTD 2-litrowy turbodiesel o mocy 184 KM. Napęd tylko na przód

Ryszard M. Perczak

Golf jest produkowany w kilku wersjach. Szczyt, jeśli chodzi o cenę (164.890 zł), stanowi elektryczny e-golf. GTD jest również wśród tych najdroższych.

Nadwozie

Tylko kilka detali, jak np. obręcze kół z czerwonymi zaciskami hamulców, przedni zderzak oraz dwie końcówki rur wydechowych, świadczą o tym, że to więcej niż golf. Czarny lakier, w którym było nadwozie testowanego egzemplarza, bardzo pasuje do charakteru tej wersji.

Wnętrze

Tu również, poza spłaszczoną u dołu kierownicą, metalowymi pedałami oraz fotelami, nic nie wskazuje na to, że to samochód o zacięciu sportowym. Nienaganna ergonomia, choć czasami zawodziła czułość ekranu dotykowego. Solidny montaż i dobra jakość materiałów wykończeniowych, szczególnie na fotelach.

Pozostało jeszcze 58% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa promocyjna

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

Ryszard M. Perczak

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.expressilustrowany.pl

cena obniżona -50%

Dostęp do gazety online na 30 dni za połowę ceny

20,00 40,00

Czytaj aktualną gazetę w formacie PDF bez wychodzenia z domu. Pobierz ją i podziel się z bliskimi. Bądźcie na bieżąco z informacjami!

Kup teraz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.