Krzysztof Zając

Uderzył w słup i dachował

Uderzył   w słup  i dachował
Krzysztof Zając

Wczoraj rano samochód bmw uderzył w słup oświetleniowy na ul. Pabianickiej przy ul. Dubois i przewrócił się na dach. Ranny został młody kierowca i towarzysząca mu kobieta.

Do wypadku doszło przed godz. 6 rano. Auto pędzące ul. Pabianicką od centrum miasta w kierunku ul. Rudzkiej szybko przejechało na czerwonym świetle skrzyżowanie z ul. Dubois, następnie, tuż za skrzyżowaniem, wypadło z jezdni, uderzyło w słup oświetleniowy stojący przy ulicy i przewróciło się na dach. Zostali w nim uwięzieni 24-letni kierowca i towarzysząca mu 22-letnia kobieta. Wezwani na miejsce strażacy musieli rozcinać auto, by uwolnić ofiary wypadku.

Ranna kobieta, z podejrzeniem złamania kręgosłupa, została odwieziona do szpitala im. M. Kopernika. Do szpitala trafił również kierowca, który doznał poważnego złamania nogi.

Policja ustaliła, że kierujący bmw był trzeźwy.

Z policyjnych statystyk wynika, że samochody marki „bmw” znajdują się dopiero na dziewiątym miejscu w rankingu pojazdów uczestniczących w wypadkach. Inaczej oceniają to firmy ubezpieczeniowe, które analizują, jak wielu posiadaczy tych aut ma kolizje lub wypadki. Dla nich to najbardziej „wypadkowe” samochody.

- To wozy chętnie kupowane przez młodych ludzi, bo łatwo je „podrasować”, by osiągnąć maksymalną moc. Dlatego też płacą oni najwyższe ubezpieczenie OC, które może kosztować 6 - 7 tysięcy złotych - informuje Agnieszka Biernacka z łódzkiej mulitagencji ubezpieczeniowej „Progres”.

- Młodzi kierowcy zbyt chętnie wybierają szybkie samochody o mocnych silnikach. Zbyt często też lekceważą zmianę świateł na skrzyżowaniach - komentuje Marzanna Boratyńska z drogówki.

Krzysztof Zając

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.expressilustrowany.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.