Krzysztof Zając

740 skarg do rzecznika konsumentów. Oferty na wyprzedażach muszą być zgodne z prawdą

740 skarg do rzecznika konsumentów. Oferty na wyprzedażach muszą być zgodne z prawdą
Krzysztof Zając

W grudniu nastąpił wysyp skarg do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Towar bez wad możemy oddać w sklepie tylko za zgodą sprzedawcy.

Tylko w grudniu, do biura Anny Mlostoń-Olszewskiej, Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi, zgłosiło się 740 osób, znacznie więcej niż zwykle, z prośbą o poradę, interwencję lub wystąpienie do sprzedawcy, który nie chciał uznać reklamacji.

Łodzianie największe problemy mieli z zakupami przez internet lub poza sklepem, np. w czasie prezentacji w hotelu.

W artykule przeczytasz:

  • Rady rzecznika konsumentów
  • Na co musimy zwracać uwagę przy zakupach
  • Kiedy klient ma rację
Pozostało jeszcze 79% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Krzysztof Zając

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.expressilustrowany.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.